معرفی شرکت
درباره ما
شرکت کیا رایانه پرداز فاطر با سابقه ای بالغ بر 10 سال فعالیت مدیران و کارشناسان خود در حـوزه فناوری اطلاعـات و ارتباطات و ارایه خدماتـی شایسته در زمینه مشاوره ، طراحــی و اجـرای پروژه هـای مبتنــی بر انـواع شبــکه ( کابلی ، فیبر نوری ، وایرلس ) سیستـم های مخابراتی و نظــارت تصویری با بستر شبکه (IP Camera) و پــروژه های پشتیبانی تجهیزات رایانه ای به سازمان ها و ارگان های دولتی و شرکت های خصوصی و معتبــر داخلی و خارجی توانستـه گامی درجهت رشد صنــعت IT در استــان اصفهــان برداشته و رضایـت مشتریان را جلب نماید. امید است بتوانیم در آینده نیز همراهــی ماندگار برای مشتریان گرامی باشیم.
بیانیه ماموریت
اهداف و ماموریت
شرکت مهندسی کیا رایانه پرداز فاطر با بهره گیری از پرسنل مجرب و فناوری های به روز به کسب و کار ها کمک میکند تا از زیر ساخت های متناسب شرایط کاری آن ها بهره مند شوند
- ارائه خدمات متنوع در حوزه فناوری اطلاعات
- ایجاد برند معتبر در زمینه ارائه خدمات فناوری اطلاعات
- مطرح شدن به عنوان یک سامانه دارای اعتبار جهت تامین کالا
- امکان سنجی و ارائه طرح تا اجرا و بهینه سازی پروژه
گواهینامه ها
حسن انجام کار
اصول مسئولیت اجتماعی شرکت
پاسخگویی: یک شرکت معتبر باید پاسخگوی اثراتی که بر جامعه اقتصاد میگذارد باشد.
شفافیت: یک شرکت باید به درستی سیاست ها و اقداماتش را بیان کند و تاثیراتی که احتمال دارد داشته باشد را نیز افشا کند.
رفتار اخلاقی: یک شرکت باید رفتاری برپایه صداقت و درستی داشته باشد.
احترام به منافع ذی النفعان: یک شرکت لازم است منافع و حقوق ذی النفعانش را محترم بشمارد و نسبت به آن ها اطلاع داشته باشد.
احترام به حاکمیت قانون: یک شرکت موظف است قانون را بپذیرد و بر طبق آن ها عمل کند
چشم انداز ها
- ثبت برند شرکت به عنوان برند کشور در زمینه محصولات کلیدی شرکت
- احراز جایگاه بهترین شرکت به عنوان بزرگترین منبع اختصاصی ارائه دهنده تجهیزات و خدمات شبکه های رایانه ای
- کسب سهم عمده بازار در حوزه محصولات کلیدی شرکت
ارزش های سازمانی
- ایمنی: مسئولیت ما ایجاد محیطی سالم و دارای امنیت برای کار می باشد.
- همبستگی: ما یک مجموعه دارای یک هدف مشترک هستیم.
- اخلاق مداری: ایجاد اعتماد و رفتار صادقانه، اساس کار ما می باشد.
- خلاقیت و نوآوری: خلق، ارایه و اجرای ایده های جدید در راستای بهبود عملکرد سازمان است.
- مشتری مداری: محصولات و خدمات پشتیبانی ما برای جلب رضایت مشتری می باشد.
- کارکنان: کارکنان شرکت خود را گرامی بداریم، با آنان بسیار عادلانه و با احترام رفتار کنیم و زمینۀ ارتقای توانمندیهایشان را ایجاد نماییم.